Nejčastější otázky

Existuje několik otázek, které pravidelně dostáváme, tak jsme pro Vás, vážení zákazníci, připravili seznam těch nejčastějších is odpověďmi.

  1. Je hoverboard pro mě vhodný?

Při výběru hoverboardu je důležité vědět hmotnost jezdce pro jehož zařízení kupujeme, jelikož každý hoverboard disponuje takzvanou minimální nosností, kterou když nedodržíme, tak nebude správně fungovat. Pro 4,5 palcové je to méně než 15kg, pro 6,5“ je tato hmotnost 20 kilogramů. Větší hoverboardy potřebují větší zátěž, aby správně fungovaly a tak 8“ a 8,5“ potřebují minimálně 23 kilogramů. Samozřejmě největší hoverboardy budou logicky vyžadovat nejvyšší hmotnost a tak pro 10“ a 10,5“ je stanovena na minimum 25 kg.

  1. Kde můžu hoverboard využívat?

Kde a za jakých podmínek lze využívat hoverboard záleží pouze na tom, jaký si vyberete. Pokud se jedná o nejmenší 4,5 nebo 6,5 palcová kolečka, průjezd je velmi omezen jejich světlou výškou podvozku, jelikož při větší nerovnosti se podvozek zadrhne a v tom případě musíme hoverboard přes překážku přenést. Další kapitolou jsou kola o velikosti 8“ která jsou takovou střední cestou, co se týče výběru, jelikož průjezd menšími nerovnostmi zvládnou bez větších problémů, avšak neobsahují nafukovací kolečka. Poslední a největší kategorií jsou 10 a 10,5 palcové hoverboardy s nafukovacími kolečky, díky kterým je jízda dokonale vytlumená a pohodlná.

  1. Máte kamennou prodejnu?

Ne, fungujeme pouze jako internetový obchod a kamennou prodejnu zatím nemáme.

  1. Pokud si dnes objednám hoverboard, kdy mi bude doručen?

Pokud zrealizujete objednávku nejpozději do 12:00 bude toto zboží expedováno ještě v den objednání za předpokladu, že je zboží skladem. V opačném případě Vás bude telefonicky kontaktovat naše klientské centrum a sdělíme Vám datum doručení zásilky.

  1. Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

Všechny zásilky odesíláme prostřednictvím přepravní společnosti 123 Kurýr. Způsob platby je výchozí na dobírku, to znamená, že budete platit na místě kurýrovi při převzetí zboží. Doba doručení je jeden pracovní den v rámci Slovenské republiky, Maďarska a České Republiky. V případě Polska, je doba doručení dva pracovní dny.

  1. Co když nebudu na adrese v den doručení?

Není problém, aby balík převzal jakýkoli Váš známý, protože balíky nejsou určeny do rukou konkrétní osobě. V případě, že Vám nemá kdo zásilku převzít, je možné se s kurýrem dohodnout, aby dal zásilku na opětovné doručení a ta Vám bude doručována v následující pracovní den.

  1. Co když nebudu mít u sebe hotovost v době doručení?

Není problém, všichni kurýři mají u sebe terminál a tak je možné zrealizovat i platbu kartou.

  1. Co když se mi hoverboard pokazí?

Jelikož máme vlastní servis a nemusíme hoverboardy odesílat zpět k výrobci, trvá oprava 1-2 týdny. V případě, že zařízení již není v záruční době, nebo jste jej nekupovali u nás, umíme Vám rovněž poskytnout plnohodnotný servis za nejlepší ceny na trhu.

  1. Jaký je rozdíl mezi 250 a 500 cyklovým hoverboardem?

Toto označení poukazuje na rozdíl v implementované baterii, protože 1 cyklus je jedno nabití a vybití. To znamená, že 500 cyklová baterie má dvojnásobnou životnost.

  1. Kdo je výrobcem vašich hoverboardů?

Máme vlastního výrobce v Číně a tak dohlížíme na to, aby kvalita zařízení, která dodáváme našim zákazníkům a tedy i Vám, byla na co nejvyšší úrovni.

  1. Jsou hoverboardy kvalitní?

Jelikož každé zařízení je vybaveno základní deskou od výrobce Tao-Tao, která zajišťuje tu nejvyšší kvalitu a baterii Samsung, která se postará o dlouhou životnost a dostačující dojezd na jedno nabití, jsou. Naše hoverboardy podléhají opravdu přísným nárokům na kvalitu, kterou nakonec poskytujeme vám.

Nákupní košík

Žádné produkty v košíku.

[]