Často se stává, že hoverboard po doručení k zákazníkovi vykazuje chybu i přesto, že je zcela nový. Zákazníci nás často kvůli této skutečnosti kontaktují nakolik nevědí co s ním je, jednoduchým řešením je v tomto případě kalibrace zařízení.
Tento reset pomáhá hlavně v případech kdy nereaguje jedna nebo obě strany, pokud zařízení pípá nebo když třese při zastupování. Hoverboardy jsou přece jen elektrická zařízení a tak se občas může stát jemná porucha, která se dá odstranit na místě a není nutné se obávat zdlouhavé opravy.
Samotnou kalibraci provedeme tlačítkem vypnutí, které se nachází na boční straně hoverboardu jak je to vidět na obrázku nebo na jeho spodní části. Provedení tohoto úkonu je přesně popsáno v návodu k použití, ale pokusíme se to podrobně popsat i zde. Začínáme tím, že hoverboard uvedeme do rovnovážné polohy vůči zemi a tak , aby byla jedna strana v rovině s druhou (samozřejmě hoverboard musí být vypnutý). Následně stiskneme tlačítko vypnutí a zapnutí a držíme ho stisknuté dokud se ledky nerozblikají, tehdy ho můžeme pustit (hoverboard musí zůstat blikat v rovnovážné poloze). Blikat ho necháme asi minutu a potom tlačítko vypnutí stiskneme znova čím ho vypneme a dalším stisknutím ho zapneme. Nyní by měl být hoverboard už zkalibrován a plně funkční, pokud ne, stačí kontaktovat naše zákaznické centrum ,kde Vám velmi rádi pomůžeme.